Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Een order wijzigen is geen probleem, tenzij de order al reeds verwerkt is, verzend klaar staat en ingeboekt is door de transporteur.
Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via de klantenservice op 077 387 2211 of neem buiten openingstijden contact met ons op via mail

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als het pakket al verzonden is dan kun je de bestelling niet meer annuleren. Bij ontvangst zou je het pakket moeten retourneren. Neem hiervoor rechtstreeks contact met ons op via de klantenservice. Is je order nog niet verwerkt kunnen wij hem natuurlijk annuleren.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Je ontvangt van ons eerst een betalingsbevestiging per e mail, daarna staat je bestelling op “in behandeling”, vervolgens als het pakket klaar staat om verzonden te worden ontvang je vanzelf een mail van ons met de “track & trace” code.
Op deze pagina is het mogelijk om de actuele status van de order in te zien.

Mijn bestelling is defect, incompleet of beschadigd. Wat nu?

Neem eerst contact op met onze klantenservice zodat er een passende oplossing gemaakt kan worden.

Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?

Waarschijnlijk is tijdens het betaalproces iets verkeerd gegaan. Als dit het geval is dan raden wij aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Houd je ordergegevens in dat geval bij de hand, zodat we je sneller kunnen helpen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In onze webshop kun je gebruik maken van onder andere iDeal, Credit Card, PayPal, Sofort, BanContact Belfius, ING Homepay, KBC én je kunt er ook voor kiezen je bestelling te betalen via een bankoverboeking. Let er wel op dat de verwerking van de betaling langer duurt als je per bankoverboeking de factuur voldoet.

Betaal je de aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In 3 keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

De levertijd bedraagt gemiddeld 1-2 werkdagen. Doorgaans worden alle bestellingen die voor 17:00 gedaan zijn dezelfde dag nog verstuurd, mits de artikelen op voorraad zijn. Als het product langere tijd niet op voorraad is dan wordt je daar direct per mail over geïnformeerd.

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Op de retouren & omruilen pagina kun je terug vinden hoe deze procedure gemakkelijk verwerkt wordt.

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

Motorcorner.nl is onderdeel van Motorcenter Venlo. Wij hebben een grote winkel in Venlo (limburg, vlak bij de duitse grens) waar je terecht kunt voor kleding, accessoires, nieuwe en gebruikte motoren maar ook voor onderhoud, reparaties en product advies.

Ik ben op zoek naar een specifiek artikel of onderdeel, maar ik kan het niet vinden op jullie website.

Er is een hele grote kans dat wij het gezochte onderdeel toch kunnen leveren voor een scherpe prijs.
Neem gerust contact op met onze klantenservice zodat we je snel verder kunnen helpen. Op zoek naar een specifiek onderdeel voor je motorfiets? Vergeet dan niet het type, bouwjaar en eventueel framenummer te vermelden.

© 2008-2020 MotorCorner.nl